Sunday, March 21, 2010

7pcs Cute Cuppies






Pelanggan boleh membuat tempahan dan memilih design yang diminati. Ini merupakan pakej 'Mini 7pcs 'untuk pelanggan yang mahu menikmati cupcakes dalam pelbagai design dalam satu masa.

Cupcakes ini boleh dijadikan buah tangan dan hadiah untuk sebarang majlis. Kebiasaannya, Chik Linda akan melekatkan riben (mengikut pilihan pelanggan) beserta kad ucapan.

Harga RM 18.00

Saturday, March 20, 2010

Wedding Gifts - FONDANT CUPCAKES





Diantara warna dan pilihan pelanggan. Malah, pelanggan bebas memilih warna dan paten yang diimpikan. Kebanyakkan pelanggan memilih kek perasa coklat kerana Moist Chocolate cake Chik Linda sentiasa mendapat tempat dihati pelanggan.

Harga : RM5.00

Wedding Gifts - CUPCAKES









Pakej Buttercream Cupcakes


RM2.50/sebiji
Perasa: Coklat/vanilla/orange/ dll
Topping: Buttercream campuran 2-3warna sahaja
Saiz: Solo cup saiz M

# Harga istimewa untuk tempahan melebihi 100 biji

#Packaging: Transparent Cup

Peminat dan pelanggan disarankan membuat tempahan awal dan Chik Linda tentu dapat memberi diskaun serta 'free gift' bagi meraikan hari bahagia pelanggan/bakal raja sehari

Pakej Hantaran Bunga Segar



Seni hiasan hantaran Linda Craft menawarkan pakej2 yang berpatutan sesuai untuk pelbagai citarasa dan majlis. Pakej serendah RM55 untuk satu dulang hantaran amat berpatutan dan pelanggan bebas memilih pelbagai jenis hiasan dari bunga-bungaan tiruan.

Pakej bagi setiap hiasan bunga-bungaan segar boleh didapati dengan kadar mampu milik. Bagi memilih pakej bunga-bungaan segar, pelanggan dinasihati untuk membuat tempahan awal bagi mendapatkan harga hebat. Pakej Rose RM80/dulang; Pakej Orkid RM120/dulang; Pakej Lily RM150/dulang. Diskaun dan 'Free Gift' turut diberikan kepada kedua-dua mempelai yang membuat tempahan menerusi Linda Craft.

Persalinan hantaran boleh menggunakan kotak, bakul anyaman, bakul besi bewarna perak dan emas atau rekaan objek turut disediakan mengikut permintaan.

Dulang dan kain alas terdiri dari kain butiran manik kristal mengikut pilihan pelanggan. Dulang dan kain alas boleh menggunakan milik sendiri atau juga disewa pada kadar RM15 bagi setiap dulang.

Tuesday, March 9, 2010

Choo Choo Train


Choo Choo Train...
Base: Chocolate moist cake
Topping: Buttercream
Deco: Some M&M sweets, choc wafer, oreo biscuits
Price : RM 85.00

Cupcakes 8


Cupcakes penuh dengan buttercream. Peminat ni memang suka letak bebanyak cream. So Chik Linda pun ikut jer la. Kalau tengok dia menikmati setiap cupcakes memang kiter pun ikut terliuk..

Cupcakes 7 BEN 10

Anda peminat BEN 10 ? emm...ni dia something special untuk semua.
Cupcakes flavor is chocolate and topping with buttercream.



Monday, March 8, 2010

Carrot cake with cream cheeze














Ini ialah "Carrot Cake" sempena Hari Raya. Kek dari adunan butter dan fresh carrot turut dipenuhi walnut dan kismis. Topping sudah tentu dari Cream Cheeze yg penuh dengan aroma dan rasa yang lazat. begitu mengujakan bagi peminat carrot cake. hiasan bentuk carrot dibentuk dari marzipan.

Wednesday, March 3, 2010

Cupcakes 6











Ni cupcakes keriangan untuk anak pelanggan.
Ummi pun buat macam anak2 sendiri nak makan.
Kalau terlepa jer..selamat la.

Cupcakes 5











Cupcakes yang menyejukkan mata..
Ini untuk majlis bertunang dan tuan rumah menjamu para tetamu.

Cupcakes 4


Cupcakes ni Ummi bagi pada jiran sempena birtday cucu nyer.
Ummi ingat next day, jadi xsempat la Ummi nak buat apa2 tema.

Cupcakes 3












Cupcakes terdiri drpd cartoon character Princess, Ben10, Spongebob dan Upin Ipin.

Flavor: Moist choc
Topping :Buttercream
Size: Solo cup L
Sticker RM1.50
Cakes : RM2.00 (penuh)
Sticker ni Ummi tempah mengikut permintaan. Ummi pun xmampu nak beli printer utk edible image ni.

Tuesday, March 2, 2010

Cupcakes 2
















..Cupcakes ni Ummi buat untuk Daniel & Family bagi meraikan kepulangan mereka dari Oxford,UK selepas 6thn mama Daniel bertungkus lumus menimba ilmu. Daniel ni sgt bijak dan handsome plak tu. Dah tentu ramai kengkawan mat saleh kat sana. Daniel turut terpilih menyertai latihan dengan club Chelsea untuk pemain under 7. Bila balik sini, terlepaslah peluang utk bersama bintang bolasepak yg menjadi idolanya. So harap Daniel dapat menyesuaikan diri di sekolah baru.

Oh ya, Daniel dah ada adik gegirl Diana- comel sesangat. Nanti Ummi cuba upload photo baby Diana.










Ini ialah tempahan untuk kawan Lidya. Ummi tolong la buatkan. Anak2 memang suka bila time buat cuppies ni. Anak2 akan buat aising sendiri dan dah tentu ler lepas tu kita yang penat. Aniq lagi kreatif..aising dalam piping bag tu dia akan press pada jari than terus makan..

 
Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino